- យល់ដឹងអំពីគំរូនៃការសិក្សាតាមរយៈអេឡិចត្រូនិក ព្រមទាំងគុណសម្បត្តិ និងគុណវិបត្តិរបស់គំរូនីមួយៗ
- ចេះរៀបរាប់អំពីប្រតិបត្តិការ និងដឹងអំពីអត្ថប្រយោជន៍នៃការសិក្សាតាមរយៈអេឡិចត្រូនិក ក្នុងកម្រិតការអប់រំចំណេះដឹងទូទៅ សាកលវិទ្យាល័យ និងការបណ្តុះបណ្តាលវោជ្ជាជីវៈ
- បង្ហាញភាពខុសគ្នា រវាងការសិក្សាតាមរយៈអេឡិចត្រូនិក និងការសិក្សាដោយជួបគ្នាផ្ទាល់
- ស្វែងយល់អំពីបច្ចេកវិទ្យាផ្សេងៗ និងការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាទាំងនោះក្នុងការសិក្សាតាមរយៈអេឡិចត្រូនិក
- យល់ដឹងពីការគ្រប់គ្រង់ពេលវេលា និងការសិក្សាតាមរយៈអេឡិចត្រូនិក
- ចេះប្រើប្រាស់ប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងវគ្គសិក្សា Moodle ក្នុងកម្រិតទូទៅ

- គ្រូ: tey bunhon
- គ្រូ: Om Chandara
- គ្រូ: Thol Chanthorn
- គ្រូ: Chhin Chhun
- គ្រូ: chhoymonita hem
- គ្រូ: Bav Lavy
- គ្រូ: Sokheng Ly
- គ្រូ: J Neath
- គ្រូ: sopheak pen
- គ្រូ: Mach Sokang
- គ្រូ: Thach Som
- គ្រូ: Soneath Soneath
- គ្រូ: Meas Sony
- គ្រូ: Mam Sotheany
- គ្រូ: Peng Tongsreng
- គ្រូ: ឈិន គឹមហេង
- គ្រូ: ប៊ុន ច័ន្ទវុទ្ធី
- គ្រូ: ហៀង រស្មី
- គ្រូ: សុធា សុខ
- គ្រូ: ចន្ធូ ហាយ
ការបញ្ជ្រាប អក្ខរកម្មមេឌាក្នុងគោលបំណងបញ្ជ្រាបចំណេះដឹងការវិភាគវាយតម្លៃបង្កើតខ្លឹមសារនៅលើគ្រប់ទម្រង់ផ្សេងៗនៃមេឌាឲ្យកាន់តែប្រសើរឡើងជូនដល់សិស្សានុសិស្សកម្រិតមធ្យមសិក្សាទុតិយភូមិ៖
- ទំនួលខុសត្រូវបណ្ដាញសង្គម
- ព័ត៌មានគួរចែករំលែកនិងព័ត៌មានមិនគួរចែករំលែក
- ការវិភាគបានត្រឹមត្រូវពីព័ត៌មានពិតឬព័ត៌មានក្លែងក្លាយ
- ការបង្កើតខ្លឹមសារព័ត៌មានពេញលេញ
- ការរក្សាសុវត្ថិភាពសន្តិសុខនៃការប្រើប្រាស់បណ្ដាញសង្គម។

- គ្រូ: Om Chandara
- គ្រូ: sopheak pen
- គ្រូ: Mach Sokang
សាកលវិទ្យាល័យវិទ្យាសាស្រ្តសុខាភិបាល ត្រូវបាន បង្កើតឡើងនៅឆ្នាំ ១៩៤៦ ដើម្បីបណ្ដុះបណ្ដាល វេជ្ជសាស្រ្តទំនើប យោងក្រឹត្យ លេខ ១០៣ សន ចុះថ្ងៃទី០៦ ខែមិថុនា ឆ្នាំ១៩៤៦ ដោយមានឈ្មោះ ថា "សាលាមន្រ្តីសុខាភិបាល"

គឺជាប្រព័ន្ធសិក្សាមួយដែលបានរចនាឡើង ដើម្បីផ្ដល់ឲ្យអ្នកអប់រំ អ្នកគ្រប់គ្រង និងអ្នកសិក្សានូវប្រព័ន្ធមួយដែលខ្លាំង មានសុវត្ថិភាព និងបានរួមបញ្ចូលគ្នា ដើម្បីបង្កើតបរិយាកាសសិក្សាតាមតម្រូវការផ្ទាល់ខ្លួន ហើយប្រព័ន្ធគ្រប់គ្រងការសិក្សានេះត្រូវបានបញ្ចូលវិធីសាស្ត្រសិក្សាចាស់ៗ ដើម្បីលើកកម្ពស់បទពិសោធន៍សិក្សា។
